• Filtrelemeler:
  • Adana

Adana Veteriner Klinikleri

Adana Veterinerleri, Aladağ, Bayat, Ceyhan, Çukurova, Feke, İmamoğlu, Karaisalı, Karataş, Kozan, Sarıçam, Seyhan, Tufanbeyli, Yumurtalık, Yüreğir noktalarında hizmet vermektedir. Klinikler, şehrin hemen her ilçesinde ve bölgesinde hayvanların ve hayvan sahiplerinin kolaylıkla ulaşabileceği şekilde konumlanmıştır. Şehirde hayvan hastaneleri, veteriner klinikleri, bakım evlerinin yanı sıra kesintisiz hizmet veren hayvan ambulansları da bulunmaktadır.

Kedi, köpek, kuş ve egzotik hayvanlar için; sağlık kontrolleri ve bakım, aşılama ( kuduz aşısı, karma aşı, gençlik aşısı, kist aşısı mantar aşısı vb.), teşhis, tedavi, kısırlaştırma, tümör ve fıtık ameliyatları, kaza ve zehirlenme gibi durumlar için acil müdahale, mikroskobik muayene, doğum, röntgen, parazitlerle mücadele gibi pek çok işlemin yanı sıra, tıraş, banyo, göz ve kulak temizleme gibi işlemler deneyimli Adana veterinerleri tarafından kliniklerde ve hastanelerde yapılmaktadır. Acil müdahale hizmeti de veren kliniklerde, röntgen cihazı, ultrason cihazı, yoğun bakım kuvözü gibi tıbbi cihazların varlığı hastalıkların hızla teşhisi ve müdahalesine olanak tanımaktadır.

Adana veterinerleri, koruyucu veterinerlik hizmeti de vermektedir. Koruyucu veterinerlik; genel durum muayenesi, yaşlılık muayenesi, davranışların izlenmesi, aşı, parazit kontrolü gibi yöntemlerle oluşma ve bulaşma potansiyeli olan rahatsızlıkları tespit ederek önlemeyi ifade eder.

Klinik ve hastanelerde uygulanmakta olan hasta takip sistemi sayesinde, evcil hayvanların aşı ve bakım zamanları konusunda hayvan sahipleri bilgilendirilmekte ve kayıtlar gerektiğinde hasta sahipleri ile paylaşılmak üzere arşivlenmektedir.

Evcil hayvanların ihtiyacı olan mama, oyuncak, tasma, kafes, kulübe gibi ürünleri de veteriner kliniklerinden temin etmek mümkündür.

Adana veterinerleri yalnızca klinik ortamında değil, büyük ve küçükbaş hayvanlar, atlar, kümes hayvanları için de çalışmalar yürütmektedir. Çiftlik hayvanlarının refahı ve ortaya çıkmış ya da çıkması muhtemel hastalıklar için önlem alma, teşhis ve tedavi uygulamaları yapılmaktadır. Avrupa Birliği ülkelerine evcil hayvanlarıyla birlikte seyahat etmek isteyen hayvan sahipleri için evcil hayvanlarından alınan kan örneği ile yapılan kuduz titrasyon testi de verilen hizmetler arasındadır.