• Filtrelemeler:
  • Ankara

Ankara Veteriner Klinikleri

Ankara veterinerleri, Akyurt, Altındağ, Ayaş, Bala, Beypazarı, Çamlıdere, Çankaya, Çubuk, Elmadağ, Etimesgut, Gölbaşı, Güdül, Haymana, Kalecik, Kazan, Kızılcahamam, Mamak, Nallıhan, Polatlı, Sincan, Şereflikoçhisar, Yenimahalle ilçelerinde yer almaktadır. Çankaya ve Yenimahalle ilçeleri nüfus yoğunluğu ve konumları bakımından Ankara veterinerlerinin çalışmayı en çok tercih ettiği noktalardır.

Ankara veterinerleri kliniklerin yanı sıra, hayvan hastaneleri, laboratuvarlar, belediyeler, barınaklar, veterinerlik fakülteleri gibi pek çok noktada çalışmakta ve hayvan sahiplerine ulaşmaktadır.

Evcil hayvan bakımı, sokak hayvanlarının aşılanması ve kısırlaştırılması, hayvan sağlığının korunması ve hastalıkların tedavisi, görüntüleme teknolojileri ile hastalıkların teşhisi, laboratuvar ortamında yapılması gereken tahliller, cerrahi, diş hekimliği, yaralı hayvanların tedavisi gibi pek çok alan Ankara veterinerlerinin hayvan dostlarına yardımcı olabileceği konular arasındadır.

Ankara ve çevresinde faaliyet gösteren gezici klinikler sayesinde yalnızca evcil hayvanların değil özellikle şehrin dışındaki çiftliklerde bulunan atlar, büyükbaş hayvanlar gibi pek çok farklı tür hayvanın sağlık hizmeti alması mümkün hale gelmiştir. Ankara veterinerleri, hayvanların sağlıklı koşullarda yaşayabilmesi, bakımlarının düzenli olarak yapılması, ortaya çıkabilecek hastalıklara karşı önlem alınması, tanı, tedavi, gıda, ilaç gibi konularda hayvan sahiplerinin yardımına koşmaktadırlar.

Son dönemlerde hizmet vermeye başlayan hayvan ambulansları da sokak hayvanları başta olmak üzere acil müdahaleye ihtiyaç duyan tüm hayvanların tedavisi noktasında önemli rol oynamaktadır.

Ankara Veterinerlerinin pek çoğu, “Ankara Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası”na bağlı olup oda bünyesinde verilen hizmetlerde de yer alabilmektedir. Ankara Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası, Türk Veteriner Hekimleri Birliği'ne bağlı olarak faaliyet gösteren, görev kapsamı içinde Ankara, Çankırı ve Kırıkkale illerini bulunduran bir meslek odasıdır. 1954 yılından bu yana çalışmalarını sürdürmektedir. Bölge odaları ihtiyaç sahibi hayvanlar için çeşitli projelere imza atabilmekte; üye klinikler ve hekimler bu projelere destek verebilmektedirler.