• Filtrelemeler:
  • İstanbul

İstanbul Veteriner Klinikleri

Son yıllarda İstanbul’un hemen her semtinde veteriner kliniklerine rastlamak mümkün. Kadıköy, Bakırköy, Beşiktaş ve Sarıyer, ilçelerin ihtiyaçları da göz önüne alınarak İstanbul veterinerlerinin klinik açmayı en çok tercih ettiği noktalar arasında yer alıyor.

Hayvan dostlarıyla birlikte yaşayanlar, yaşadıkları muhitte bir veteriner kliniği bulunmasını ve istedikleri her an ulaşabilecekleri yakınlıkta olmasını arzu ederler. Özellikle acil müdahale gerektiren rahatsızlıklarda veteriner kliniklerine hızla ulaşabilmek hayati önem taşır. Ev ortamında dünyaya gelmiş ve ömürlerini ev içerisinde geçirmiş çoğu evcil hayvan, güvenli bölgeleri olarak gördükleri yerin yani yaşadıkları evin dışına çıktıklarında kendilerini rahat hissetmedikleri için strese girer ve korkuya kapılırlar. Sokak hayvanları, insanlar, arabalar, şehrin kalabalığı ve gürültüsü onlara kendilerini tehdit altında hissettirebilir. Stres ve korku evcil hayvanların ruh sağlığını olumsuz yönde etkileyen unsurların başında gelmektedir. Tam da bu yüzden İstanbul veterinerleri şehrin her noktasında hayvan dostlarımıza en hızlı ve güvenilir sağlık hizmetini verebilmek için çaba göstermekteler.

Arnavutköy, Ataşehir, Avcılar, Bağcılar, Bahçelievler, Başakşehir, Bayrampaşa, Beykoz, Beylikdüzü, Beyoğlu, Büyükçekmece, Çatalca, Çekmeköy, Esenyurt, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Kağıthane, Kartal, Küçükçekmece, Maltepe, Pendik, Sancaktepe, Silivri, Sultanbeyli, Şile, Şişli, Tuzla, Ümraniye, Üsküdar ve Zeytinburnu İstanbul Veterinerlerinin bulunduğu ve hayvan dostlarının sağlık hizmetlerinden yararlanabileceği diğer ilçeler.

İstanbul veterinerleri, evcil hayvan bakımına dair bilgiler, hayvan sağlığının korunması ve hastalıkların tedavisi, rutin sağlık kontrolleri, kısırlaştırma, röntgen, cerrahi, diş hekimliği, kardiyoloji, dermatoloji, aşılama, yaralı hayvanların tedavisi ve ilaçla tedavi gibi hayvanların sağlık ihtiyaçlarına yönelik pek çok konuda hizmet vermektedirler. Bunun yanı sıra bazı veteriner klinikleri evcil hayvanların ihtiyacı olan mama, tasma, taşıma kutusu, kafes, kulübe, oyuncak gibi kimi ekipmanların satışını da gerçekleştirmektedir. Bazı veteriner hekimler, sokak hayvanlarının sahiplendirilmesi, güvenle bir ortamda hayatlarını devam ettirebilmeleri konusunda da çalışmalar yürütmektedir.