Pegasus Veteriner Kliniği Hakkında

Pegasus Veteriner Kliniği firması Adana Çukurovada sizlere 2011 yılından bu yana Özel Veteriner Kliniği olarak hizmet vermektedir

Modern hayatımızın içinde bize eşlik eden tatlı ve minik dostlarımıza sevgi çerçevesinde en kaliteli hekimlik hizmetini vermeyi amaçlamaktayız.

Kendi alanında bölgenin en donanımlı veteriner kliniği olmakla birlikte uzman hekim kadrosu ve ileri görüntüleme yöntemleri ile minik patilerin veteriner hekimlik hizmetlerini yüksek kalite ile vermeyi amaçlamaktayız.

Sağlık hizmetlerinin yanı sıra geniş pet market reyonlarımızda en kaliteli ve güvenilir ürünleri en uygun fiyata almanız amaçlanmaktadır.

Mobil Veteriner Hizmetimizde Dış saha ekibimiz dostlarımızı kendi yuvalarında ziyaret ediyor,rahatsızlıklarına yönelik ön müdahalelerde bulunuyor,aşılarını yapıyor,kontrollerini gerçekleştiriyor, mama gibi ihtiyaçlarını kapınıza kadar getiriyoruz.

Toros Mah. Barış Manço Bulvarı, Kuzeykent Sitesi C Blok Zemin Kat
Mahfesığmaz, Çukurova / Adana

Fotoğraflar

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Pegasus Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.