Truva Veteriner Kliniği Hakkında

TRUVA VETERİNER KLİNİĞİ teşhis, tedavi ve cerrahi operasyon merkezi Adana / Turgut Özal Bulvarında 2011 yılından bu yana küçük dostlarınızın hizmetindedir.
Genç, dinamik ve Uzman kadrosu ile küçük dostlarınızın tüm veteriner hekimlik hizmetlerini Tam donanımlı kliniğinde SEVGİ çerçevesinde yüksek kalite anlayışıyla almanız amaçlanmaktadır. Fabrika güvenlik ve villaların yerinde veteriner hizmetleri alabilmesi için mobil veteriner hizmetimiz bulunmaktadır.

“Sevgi küçük dostlarınız için en önemli tedavimizdir “ anlayışı çerçevesinde hizmet veren kliniğimizde Koruyucu Hekimlik önem taşımaktadır. Bu nedenle kliniğimizde aşı takibi profesyonelce yapılmaktadır. Kullanılan aşılarımız Fransız, Hollanda ve Alman markalıdır. Kullanılan ilaçlarımız güvenirliliğini kanıtlamıştır.
Travma, şok, solunum güçlüğü, trafik kazaları, iç ve dış kanamalı travmalar, alerjik reaksiyonlar, felç, bilinç kaybı, şiddetli ishal ve kusma, kırık ve çıkıklar, göz yaralanmaları, idrar ve dışkılama problemleri, güç doğum gibi Acil ve Cerrahi müdehale gerektiren durumlarda mobil veteriner hizmetimizle yerinde müdehale ve ilk yardım ile küçük dostlarınızın sağlığını ön plana koyuyoruz.
Muayene-Teşhis-Tedavi çerçevesinde çalışan kliniğimizde Paraziter teşhis-tedavi ve koruma, Jinekolojik hastalıklar teşhis ve tedavi, Beslenme ve diyet konsültasyonu, Aşılama, Kedi ve köpek pansiyon ve operasyon sonrası bakımı, Veteriner Hekim kontrolünde Pet Kuaför, Danışmanlık Hizmetleri verilmektedir

Güzelyalı Mah. 81056. Sokak 19 A
Mahfesığmaz, Çukurova / Adana

Hasan Hüseyin Hasan Hüseyin
04 Eyl 2016
Paralımı acaba?Bizde 2 gunluk kedi var annesi yok paralı değilse getireceğim
Berkin Tulay
01 Tem 2014
Köpeğim emin ellerde ;))

Truva Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.