Cat Hospital Kedi Hastanesi Hakkında

Birçok insan gibi kedilerde doktora gitmekten çok hoşlanmazlar, hatta korkarlar. Özellikle sağlık problemleri yoksa, sadece aşı ve kontrol için geliyorlarsa, bu onlar için istenmeyen bir durumdur. Birçok kedi sahibinin (kim kimin sahibi tartışılır…) bildiği, yaşadığı gibi randevu için veteriner hekim arandığında bile kediler durumu sezinler ve evde kaçacak delik ararlar. Bizim de çoğu kez tanık olduğumuz gibi evde taşıma çantasına girerken bin bir güçlük çıkaran kediler, aşı işlemi bittikten sonra müthiş bir hevesle aynı taşıma çantasına girerler. Birçoğumuz bu durumun kedilerin veteriner hekim korkusundan kaynaklandığını düşünür. Ancak tek neden bu değildir. Bu korkunun temel nedeni, köpeklerdir.
Bilindiği gibi doğada ve sokakta köpekler, kedilerin doğal düşmanıdır. Onların değil varlıkları, kokuları ve sesleri bile kedileri strese sokar. Çünkü kediler en az köpekler kadar koku alabilirler ve köpeklerden daha gelişmiş bir duyma sistemine sahiptirler. Birçok çalışma bu stresin kedilerin normal kan değerlerini bile değiştirebilecek güçte olduğunu kanıtlamıştır. Bu veriler ışığında aynı anda bekleme salonunda karşılaşan kedi ve köpek arasında yaşananları tahmin etmek hiç de güç olmayacaktır. Stres aynı biz insanlarda olduğu gibi kedilerde de bir çok problemin temel sebebi ve tetikleyicisi olabilmektedir. Stresin olmadığı ya da minimum düzeyde tutulduğu ortamlarda verilen sağlık işlemleri kediler için çok daha olumlu olmaktadır.
İnsanlar kedilere ya tutku ile bağlanırlar yada sevmezler kedilerle ilgili nötr bir duygu pek yoktur. Hatta bilimsel adı ailurofobi olan ve kedilerden nefret ve korku duyulmasına sebep olan bir hastalık bile vardır. Tabii ki veterinerler de insandır ve benzer durum çok nadir de olsa yaşanabilmektedirler. En azından kedileri tercih etmeyebilmektedirler. Kedicilerin birçok kez tanık oldukları gibi kediler kendilerinden hoşlanılmadığını anında hissederler ve strese girip agresifleşebilirler. Hastanemizin olmazsa olmaz kuralı, hangi seviyede olursa olsun tüm çalışanlarının ortak noktalarının, genelde hayvansever, özelde ise Kedici olmasıdır.
Kedilere tutku ile bağlanmış veterinerler olarak bizler, kedilerin yukarıda anlatmaya çalıştığımız problemlerinin çözümü ve onlara en iyi sağlık hizmetini verebilmek amacı ile köpeklerin giremediği sadece kedilere bakan ve tamamı kedilerle çalışmaktan zevk alan Kedicilerin oluşturduğu bir ekiple hizmet veren Cat Hospital Kedi Hastanesi’ni kurduk.
Türkiye’nin ilk ve tek olan kedi hastanesinin, kısaca Kedici olarak tanımladığımız kediseverlere ve tüm kedilere umut olması dileği ile…

Remzi Oğuz Arık Mah. Güvenlik Caddesi No:45
Kavaklıdere, Çankaya / Ankara

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Mikroçip Uygulaması
Yoğun Bakım Ünitesi
Tomografi
Eczane

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Cat Hospital Kedi Hastanesi sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.