Doğa Veteriner Kliniği Hakkında

Doğa Veteriner Muayenehanesi (Doğa Veteriner Kliniği), bu anlayışla sevgili dostlarımıza 2006 yılından bu yana en iyi koşullarda hizmet vermektedir. Veteriner Hekim Gamze Göl Aksu’nun yönetimindeki deneyimli ekibi ve 300 metrekarelik kapalı alanı içinde düzenlenmiş yeni merkezinde yer alan donanımlı ünite ve servisleriyle 7 gün 24 saat sevgili dostlarımıza ve size hizmet vermeyi sürdürüyor.

Doğa Veteriner Kliniği, aşılama, iç-dış paraziter uygulama ve beslenme hizmetlerinin yanı sıra tüm kan ve idrar analizlerinin yapılabildiği laboratuvarı, röntgen ve yoğun bakım üniteleri, ortopedik,cerrahi operasyonlar ve hospitalizasyon hizmetini sunmaktadır.

Veteriner Hekimler Derneği ve Veteriner Hekimler Odası üyesi olan Doğa Veteriner Kliniği’nin yöneticisi Gamze Göl Aksu, aynı zamanda Doğa ve Çevreyi Koruma Yaşatma Derneği-DOĞÇEV’de 2006'dan beri gönüllü veteriner hekim olarak destek vermektedir.

Çankaya Mah. Farabi Sokak No:13/A
Çankaya / Ankara

Egzotik Ve Kafes Hayvanları
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi
Tıbbi Danışmanlık
Beslenme Danışmanlığı
Eğitim Danışmanlığı

Aybike güney polatdemir
12 Mar 2019
İşini layıkıyla yapan bir veteriner gamze hanım .Ekibiyle birlikte ihtiyacımız olan her anda yanımızda olduğu ve desteği için teşekkür ederim.
VILDAN INAN
10 Mar 2019
Bundan bir ay once guzel oglum porti sarilik oldu ve sevgili Gamze hanim ve ekibi sayesinde bugun sagligina kavusmus vaziyette benimle. Orasi sadece bir veteriner klinigi degil tam bir sevgi ve ilgi yuvasi. Onlar icin bizim canlarimiz onlarin canlari oyle sevecenlerki islerini sevgiyle yapiyorlar. Eger iyi bir klinik ariyorsaniz ankara DOGA VETERINER Klinigine gidin derim. Canlarinizi gozu kapali goturebileceginiz bir yer. Tesekkurler Gamze hanim ve ekibi Porti mi bana saglikli bir halde verdiniz. Hepinize cok tesekkurler.
Ayşe Altınkaya
10 Mar 2019
Aldigi her para helâl,uzakta olmama rağmen her aramamda sabırla sorar anlatır, Ankara 'ya her gelişimde düşünmeden çocuklarımı pansiyonuna bırakıyorum, dört dörtlük bir klinik..helal olsun Gamze hanım
Ayşe Altınkaya
10 Mar 2019
Tek güvendiğim adres,mersinde yaşıyorum ve çocuklarıma her müdehale öncesi Gamze hanımı arayıp derdimi anlatıyorum onun koordinatlarıyla tedaviyi tamamlıyoruz, helal olsun,her zaman yardımcı oldu,iyi ki var... Ankara 'ya gelince hiç düşünmeden çocuklarımı pansiyonuna bırakıyorum, aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor..böyle can dostlar hep olsun...
Betül Kaya
26 Tem 2017
Çok kötü bir yer tavsiye etmem berbat
Mehmet Kılınç
14 May 2016
Hocam mesajlara bakabilir misiniz
Umut Cihanoğlu
09 Nis 2016
40 gunluk Arjantin dogosunun agzi köpükleniyo cok halsiz ve bisey yemiyo ne olabilir
Zeynep Maltaş
31 Ara 2015
Kedi ciftlestirip elestirince yorum silen bir klinik. Hayvansever geciniyorlar sözde. Asla tercih etmem.
Betül Bakır Doğru
05 Şub 2015
Arkadaşlar önce burayı sonra da yarışmaya katılan güzel kedi Sütlacı beğenin olur mu?
Nermin Sarah Özdemir
30 Eki 2014
Güven, güleryüz, dostluk dolu bir yer.

Doğa Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.