Pet Smile Veteriner Kliniği Hakkında

Hastane ve kliniğimizde muayene sonrasında cerrahi müdahaleler yapılabilmekte; tanı teşhis amacıyla laboratuvar, röntgen ve ultrason tetkikleri gerçekleştirilebilmektedir. Bünyemizde Pet Shop ve Pet Kuaför hizmetleri mevcuttur. PetSmile Academy ve Hospital ile artık tam bir bütünüz.

Prof. Dr. Ali Daşkın ve Dr. Aydın Aksu tarafından 2000 yılında kurulan Pet Smile, Ankara’da GOP, Oran ve Gölbaşı şubelerinde branşlarında uzman doktorlar, veteriner teknikerler, profesyonel pet kuaförleri ve köpek eğitim uzmanı ile Ankara’lı kedi köpek severlere hizmet vermektedir.

Ankara’da Gaziosmanpaşa semtinde faaliyetlerine başlayan Pet Smile, kısa süre içinde Ankara’nın en elit, en donanımlı hayvan hastanelerinden biri haline geldi. 2015 yılında yeniden yapılanan Pet Smile; GOP, Oran (Turan Güneş Bulvarı) ve Gölbaşı’ndaki 3 merkezi ile hayvan hastanesi, veteriner kliniği, köpek eğitim ve otel hizmetleri vermektedir. Bu birimler haftanın her günü 7/24 kedi, köpek sahiplerine Ankara’da kesintisiz destek sağlamaktadır.

Hayvan hastanesi ve veteriner kliniğinde; aşı uygulamaları, koruyucu veteriner hekimliği, tedaviler, ortopedik operasyonlar, genel cerrahi operasyonları, kedi köpek kısırlaştırma operasyonları, suni tohumlama, laboratuvar hizmetleri verilmektedir. Bunların yanı sıra, kedi köpek maması, kedi oteli, köpek oteli, kedi köpek tıraş hizmetleri, pet aksesuarları, ücretsiz alo mama servisi sunmaktadır. Ayrıca diğer evcil hayvan tedavileri ve evcil hayvan malzemeler sağlanmaktadır.

Samimi, sıcak, içten hizmetiyle Ankara’da kedi ve köpekleriniz için en iyisini sunan Pet Smile, birçok pet için olduğu gibi sizin petiniz için de favori mekan olacaktır. Her geçen gün kendini geliştiren yapısı ve güler yüzlü hizmetiyle Pet Smile ailesi sizleri şubelerinden birinde görmekten mutluluk duyacaktır. Sosyal medya aracılığıyla Pet Smile’ı, Facebook, Google +, Instagram ve Youtube aracılığıyla takip edebilir, güncel aktivitelerden haberdar olabilirsiniz.

Yukarı Dikmen Mah. Turan Güneş Bulvarı No:148/C
Yıldız, Çankaya / Ankara

Kulak Hastalıkları
Kısırlaştırma
MR - MRI
Tomografi

ruzin güzey
23 Ara 2018
Kedimin fip hastası olduğunu ve diğer ikisinine de bu hastalığın bulaştığını iddia ettiler.Ölümle sonuölanma olasılığı çok yüksek olan bu hastalık teşhislerinin, başka knilinte ve başka illerden ulaştığım veterinerler aracılığı ile yanlış olduğunu öğrendim. Şu an kedilerim gayet sağlıklı. Dahası yarıda kestiğim başta toplam olarak belirttikleri tedavi masrafını, yok şunu eklememişiz yok bunu eklememişiz diyerek tamamını almaya çalıştılar
Özcan Göktaş
11 Eyl 2017
2 YAŞINDAKİ ALMAN KURDUMUZU 2 HAFTA BOYUNCA KENDİ EVİNDE HİSSETTİREN TÜM PERSONELE TEŞEKKÜR EDERİZ.
Çağın Basat
05 May 2017
10 senedir tüm çocuklarımızı götürdüğümüz Ankara'nın tartışmasız en iyi kliniği :) Başta Sayın İlhan Arıcan olmak üzere tüm ekip son derece ilgili, bilgili ve sevgi dolu.. Hem evcil dostlara, hem sokakta yaşamaya çalışan canlara, canla başla yardım ediyorlar. Tüm patili dostlarına şiddetle tavsiye ederim ;)
Çağla Topkaya
14 Şub 2017
Karamandan kendilerine ulaştım kızımın idrarından gelen kanama için pet smile ekibine araştırmalarım sonucunda iletişim haline geçtim. kontrol için kendilerine götürecektim fakat yoğun kanama devam edince zamanımız çok azdı Konya tıp fakültesine gitmek zorunda kaldık ordaki sonuçlarımızı bana verilen numaradan pet smile ekibine gönderdim @Yasin Bey ve @Gülbike Hanım bu süreçte telefonda hep destekcimiz oldu ve hala sabırla destekcimiz olmaya devam ediyorlar. :) harika bir ekip ve gerçekten işlerini severek yaptıklarının göstergesi oldu telefonla olan görüşmelerimiz. Bazı insanlara görmeden de değer verebilrsiniz. Kızım Balım ve Ailesi olarak bizler teşekkür ederiz. :)
Ceylan Kraker
28 Ağu 2016
Mukemmel bir ekip cocuklarimi onlara emanet ederken asla aklimda soru isareti kalmiyor
Can Akbay
23 Nis 2016
Turan Güneş Şubesi personeli Kontes'ime yaşadığımız sağlık sorunlarında ve kısırlaştırma operasyonunda maksimum ilgi ve özeni gösterdi. Her şeyi sorunsuz atlattık. İsimlerini bilmeme kabalığını gösterdiğim, köpeğime çok iyi bakan 4 hanımefendiye de teşekkür ederim. 7 gün 24 saat güvenilir Pet Smile'ın yakınlarımızda olduğunu bilmek gerçekten harika bir ayrıcalık. Teşekkürler. :)
Incifer Çiftcioğlu
10 Mar 2016
BUGÜN OĞLUMU GÖTÜRDÜM SİNEM HANIMA OKADAR KITIK OLMASINA RAĞMEN ÇOK GÜZEL BİR MAKAS TRAŞI YAPTI YIKANDI PARFÜMLERİ SÜRÜLDÜ ÇOK CİCİ OLDUK ÇOK SİNEM ABLASINA ÇOOOOOK TEŞEKKÜRLER
Nesli Vet
08 Oca 2016
Bu ekip bir numara
TC Atilla Bektaş
03 Mar 2015
Şanslı köpek için ve diğer Felçli köpeklere yada kas atrofisi,,yatak yararası... gibi bakım hastalarına. Artık Lazer tedavisi,Elektro inpus tedavisi ve havalı yatak... gibi üst düzey hizmet vermekte.Üsteli çok temiz,hijenik verdiğiniz parayı misli misli hizmet olarak geri aldığınız bir Hastane. Gözüm arkada değil habersiz geldiğimde bile köpekler tertemiz,tok ve tedavileri yapılmış... çok etkilendim.Hilal hanım ve ekibine teşekkürlerimizi borç biliriz.

Pet Smile Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.