Referans Veteriner Kliniği Hakkında

Referans Veteriner Muayenesi 2005 yılında Ankara Çankaya'da hizmete girmiştir. Açıldığı günden bu güne, sürekli kendini yenileyen ve en iyi veteriner hekimlik hizmetini vermeyi hedefleyen kadrosuyla çalışmalarına devam etmektedir. VİZYONUMUZ, tüm imkanlarımızı kullanarak sahipli yada sahipsiz bütün dostlarımıza en iyi hizmeti vermek, misafir ettiğimiz süre boyunca onlara sıcak bir yuva sağlamak ve REFERANS KLİNİK olmaktır.
Kedi ve köpek başta olmak üzere, evcil ve yırtıcı kuşların, tavşan ve sürüngenlerin muayene ve tedavileri kliniğimizde başarıyla yapılmaktadır.

Güzeltepe Mah. Hoşdere Caddesi No:198/a Aşağı Ayrancı
Çankaya / Ankara

Kulak Hastalıkları
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi

Can
18 Ağu 2019
Kendilerini bayram dolayısıyla evimize yakın diye tercih ettik. Etmez olaymışız. Eve getirdiğimizde kedimizin 9 gün boyunca pislik içinde yaşadığına şahit olduk. Üstü başı dışkı doluydu. Üstüne birde aft kapmış. Sağlıklı verdiğimiz kedimiz hasta elimize geldi. Bayram için kedinizi pansiyona falan bırakmak isterseniz sakın tercih etmeyin. Birde üstüne bayram dolayısıyla çok yoğunduk açıklamaları.. Yapmayın kardeşim yoğunsanız. Zorla mı yaptırıyorlar?
Sila
06 Eki 2018
Kopegimizi kalmasi icin referans veterinere biraktik. Once cok guzel bir oda gosterip orada konaklatacaklarini soyluyor. Sonunda ise gordugum parmakliklar arasinda diger kopeklerle yan yana barinak gibi bir yerde tuttuklari. Kopegim barinak enfeksoyinu kapti. 2 aydir tedavi goruyor. Asla ama asla hayvaninizi teslim etmeyin ettirmeyin!!!! Guler yuze aldanmayin!
Ferda Altaytaş
06 Nis 2017
Bana sokaktan gelen kedim ve onun yavrusu artik tum muayeneleri icin Referans veterinerligin cok basarili ve sevgi dolu veteriner hekimlerine emanet. Tum ilginizle ve sicak yaklasimlarinizla hep yanimizda oldugunuz ve onceliginizin maddiyat degil bu guzel canlilar oldugu icin size tesekkur ederiz. Kedi&Betty
Kutay Gül
08 Şub 2017
Maddiyatın değil de gerçek hayvan sevgisinin ilk sırada geldiği yer. Tek kelimeyle mükemmel. Çalışanlar olsun, klinik sahibi olsun severek işini yapan insanlar. Şimdiye kadar gittiklerimizin en iyisi ve artık devamlı tek tercihimiz :)
Gizem Gerçeker
10 Eyl 2016
Hayatımda gördüğüm en iyi yürekli insanlar, en iyi en temiz ve en kaliteli hizmet. Gözünüz hiçbir zaman arkada kalmaz
Iuliana Ionascu
11 Nis 2015
I am very proud that you want to learn everything to be the best! Your clinic is very clean, warm full with love for your patients! Tebrikler my friend!
Nedim Sarıfakıoğlu
19 Mar 2014
guvenle

Referans Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.