Yıldız Veteriner Kliniği Hakkında

Yıldız Veteriner  Kliniği tamamen yenilenerek ve büyüyerek 2001 yılından beri bulunduğu adresten taşındı.

Sizlere ve sevdiğiniz minik dostlarınıza daha büyük ve ferah bir mekanda hizmetine Yıldız Veteriner Sağlık Merkezi adı ile devam ediyor.

Amacımız; dostlarınızın sağlığı ve mutluluğu sizin için olduğu kadar bizim içinde önemlidir ilkesiyle onlara ve size mümkün olan en iyi hizmeti makul fiyatla vermektir. Bunun için kendini sürekli yenilemekte ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmekteyiz.

En modern veteriner amaçlı alet ve ekipmanlarımızla en doğru teşhis ve tedavi için 7 gün 24 saat hizmetinizdeyiz.

Yıldızevler Mah. Rabin Drunad Tagore Caddesi No:29/A
Yıldız, Çankaya / Ankara

Kulak Hastalıkları

Naciye
02 Ara 2018
Tüm sitelerden kötü yorumları temizleyerek kendilerini aklamaya çalışan bir avuç yetersiz ve bilgisizden oluşan bir klinik. Kedimin ölümüne sebep oldular. Muayene ederken bile hırpalayarak müdahale ettiler. Yanlış teşhis koyup, yanlış tedavi sürecine sokarak ciddi bir sorunu olmayan kedimin sağlığını bu kedinin" demeye devam ettiler. Hayvan sevgisinden yoksun, ukala, ilgisiz ve işi ticarete dökmüş vaziyetteler. Asla güvenmeyin ve veterinerinizi çok iyi seçin ki bizim gibi canınız yanmasın. Son gideceğiniz yer burası olsun.Tüm samimiyetimle söylüyorum.
Bahar Asiye Duran
13 Haz 2018
Bundan uc yil once bu klinik yuzunden kedimi kaybediyordum 980 grama dusmustu. Baska bir arkadasim burada yavru kedisini kaybetti..vicdansiz ve umarsizlar
Saime Berrak Eren Voel-Pel
21 May 2018
Oğlumu güvenle götürdüğümüz kliniğimiz, çok memnunuz.
Erdal Şimşek
13 Tem 2017
Mükemmel kadro işini iyi bilen hekimlerin olduğu hayvanlara değer verilen bir klinik hayvanlarımız emin ellerde
Oğuzhan Yılmaz
19 Haz 2014
Adamsınız.
Selami Yavuz
28 Oca 2014
Tek kelime ile mükemmel bir klinik

Yıldız Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.