Patiworld Veteriner Kliniği Hakkında

Patiworld Veteriner Kliniği firması Ankara, Yenimahalle ilçesinde veterinerlik alanında hizmet vermekteyiz. Patilerimiz için 1000 m2 alana evlerinizin konforunu ve bir hastanenin donanımını sığdırdık. Güven ortamında, hijyenik koşullarda her türlü ihtiyacınıza çözümler üreten merkezimiz, uzman kadrosu, deneyimli hekimleri ile 7/24 yanınızda.

Ankara’nın kendi bağımsız açık alanı (bahçesi) olan, 4 katlı, asansörlü ve tamamen Patiworld’e ait olan 790 m² binası ile Yenimahelle’nin en büyük, Ankara’nın ise en büyük 5 veteriner merkezinden biri olan Patiworld; deneyimli ve konusunda uzman kadrosuyla 7x24 hizmetinizde. 15 m² kedi gezinti ve oyun alanı, 5’i enfeksiyöz hasta yatışı olmak üzere toplamda 16 adet köpek yatış padokları; 6’sı enfeksiyöz hasta kedi yatışı olmak üzere toplamda 28 adet 1 m² (2 oda + 1 salon) kedi yatış kafesleri mevcuttur. Tam donanımlı laboratuvarı, ameliyathanesi, ultrason, röntgen, diyaliz ünitesi ve kedi ve köpek muayene odası tamamen ayrı olmak üzere 2 muayene odası ve 1 adet FearFree oda ile tüm patili canlarımıza hizmet vermek üzere yola koyulduk. Bütün pati dostlarını bekliyoruz.

Yeni Batı Mah. Palandöken Caddesi No:80
Batıkent, Yenimahalle / Ankara

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Patiworld Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.