Yenimahalle Veteriner Kliniği Hakkında

Yenimahalle Veteriner Kliniği hizmet kalitesini bir adım ileri götürüyor. Açıldığı günden beri Yenimahalle ilçesi sınırları içinde ve dışında birçok hayvanın yaşam kalitesini değiştirdi. Üstün teknolojik imkanlarımız ve deneyimli kadromuzla uzun yıllardır durmaksızın çalışıyoruz. Sadece teşhis ve tedavide değil hertürlü pet malzemesi, mama, aksesuarlarda da en iyi fiyat-kaliteyi sunuyoruz.Birçok petshop pahalıya kalitesiz ürünler satarken biz hiç 7/24 her türlü malzemeyi Veteriner Hekim kontrolünde hayvanseverlere sağlıyoruz.
Uzun zaman elde ettiğimi tecrübemizle veterinerlik sektöründe profesyonel olarak hizmet vermekteyiz. Veteriner firmamız Akılcı yönetim, istikrarlı kadronun özverili çalışmaları ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak daha hızlı ve başarılı hizmet verecek hale gelmiştir.Başkent veteriner, Yenimahalle - Ankara 'da 7gün 24 saat Veterinerlik hizmeti vermektedir. 7 gün 24 saat Açık olan veteriner kliniğimizde tamamen veteriner hekimlerimiz kontrolünde gerekli olan uygulamaları profesyonel bir şekilde itina ile yapılmaktadır.
Profesyonel uzman veteriner hekimlerimiz ile siz değerli müşterilerimize Ankara Yenimahalle bölgesinde hizmet vermektedir. Yenimahalle Veteriner Kliniği merkezimiz her çeşit evcil hayvanların tüm sağlık sorunlarını konusunda uzman veteriner hekimleri tarafından çözmektedir.

Yeniçağ Mah. Ragıp Tüzün Caddesi No:75/A
Yenimahalle / Ankara

Kulak Hastalıkları
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
İçsalgıbilim (Endokrinoloji)
Mikroçip Uygulaması

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Yenimahalle Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.