Ametist Veteriner Kliniği Hakkında

Ametist Veteriner Kliniği 2010 yılından itibaren hekimlerimiz Sayın Mehmet Akif Kahraman ve eşi Esra Kahraman ile faaliyet göstermektedir.  Ametist Veteriner Kliniği olarak Antalya ‘da en iyi hizmeti verebilmek adına, bilimsel yöntemlerden sapmadan, teknolojinin gerekliliğini kabul ederek çağdaş anlamda hizmet sunmayı ilke edinmiştir. Ametist Veteriner Kliniği değerli dostlarımızın sağlıklarıyla ilgili her türlü gereksinimlerini karşılamak ve daha sağlıklı, uzun bir yaşam sürebilmelerini amaçlayarak en iyi hizmeti vermeye çalışmaktadır.

Ametist Veteriner Kliniği olarak kedi ve köpeğinizden sizlere bulaşabilecek hastalıklara karşı antiparaziter ilaç uygulaması, viral ve bakteriyel hastalıklara karşı aşı uygulamaları kliniğimiz tarafından yapılarak zamanı gelen aşı ve antiparaziter ilaç uygulamaları siz hayvan sahiplerinin cep telefonlarına sms olarak gönderilmektedir.

Vizyonumuz ve Misyonumuz

Öncelikle veteriner hekim andımızı bütün yaşamımız boyunca hayatımızın odak noktası haline getirip size ve petinize daha iyi hizmet verebilmektir. Hekimlik adına teknolojininde getirdiği yeniliklerden faydalanarak , size ve değerli dostlarımıza sevgiyle her türlü yardıma hazırız

Veteriner Hekim  Mehmet Akif Kahraman

Antalya Gazipaşa'da 1986 yılında doğdu aslen Uşak'lı olup ilkokul ortaokul ve  lise eğitim öğrenim hayatını Antalya Gazipaşada tamamlamıştır. Gazipaşa Anadolu Lisesi'ni bitirdikten sonra 2004 2005 eğitim öğretim yılında Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne girmeye hak kazanarak eğitimini göreceği 5 yıllık veteriner hekim adaylığında vizyonunu misyonunu onun için değerli olan hayvanlara faydalı olabilmek adına azimle çalışarak Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ni 5 yılda bitirip vatani görevini yapmak üzere askerliğe başvurmuş, 1 aylık Bursa Gemlik Askeri Veteriner Okulu'nda acemiliğini bitirdikten sonra 134 asteğmen içinden 1. olarak Antalya Topçular 3.piyade Eğitim Tugay Komutanlığı'nda Asteğmen olarak askerliğini bitirdikten sonra özlemini çektiği canlara yardım etme umuduyla Ametist Veteriner Kliniği'nde çalışmaya başlamıştır. Bu çalışma dönemi içinde hekimlik adına yeni gelişmelerden uzak kalmamak kendini daha iyi geliştirmek için 2012 yılında Mehmet akif Ersoy üniversitesi veteriner fakültesinde iç hastalıklar anabilim dalında yüksek lisansa başlamıştır.

Veteriner Hekim Esra Kahraman

1987 yılında Tokat'ta doğdu. ilk orta ve lise öğrenimini Tokat'ta tamamladı. 2005 yılında Konya Selçuk Universitesi Veteriner faküItesini Kazandı. 2010 yılında mezun oIdu 2011 yılında Veteriner Hekim Mehmet Akif Kahraman ile evlenerek Antalya'ya yerleşti. Su an Ametist Veteriner Kliniginde Veteriner Hekim olarak devam etmekte.

Zerdalilik Mah. Burhanettin Onat Caddesi, Alpak Apartman No:82/C
Gençlik, Muratpaşa / Antalya

Kapalı

Kulak Hastalıkları
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi
Kuduz Titre Testi
Mikroçip Uygulaması

Hüseyin Yener Demirol
01 Nis 2015
hayvana değer ve sevgiyle yaklaşan insanlar
Gulsen Makuc
10 Mar 2015
BASARILAR DILERIM :-) <3
Marley Domino Ekici
08 Mar 2015
Başarılarınızın Devamını Temenni Ederim Hocam <3

Ametist Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.