Çağdaş Veteriner Kliniği Hakkında

2005 yılında Uzm. Veteriner Hekim Çağdaş KÜRKLÜ ve Uzm. Veteriner Hekim Mine Keskin KÜRKLÜ tarafından Kuşadası / Aydın’ da kurulan Kuşadası Çağdaş Veteriner Kliniği‘ nin öncelikli prensibi temiz ve hijyenik bir ortamda kliniğin kendi bünyesindeki teknolojik donanımları kullanarak modern sağlık hizmeti vermektir. Acil durumlar dışında size daha iyi hizmet verebilmemiz için lütfen iletişim bilgilerinden bizlere ulaşıp randevu alınız.

Türkmen Mah. 301 Sokak, Yenipazarlı Apartman No:3 D:1
Kuşadası / Aydın

Kapalı

Kısırlaştırma
Mikroçip Uygulaması
Tomografi
Yurtdışı Çıkış Hizmetleri

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Çağdaş Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Çağdaş Kürklü
Lise eğitimini Ankara Batıkent Lisesi’ nde tamamladı. 2003 yılında Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesin’ den mezun oldu. 2002 yılında Almanya Justus Liebig Univ. / Vet. Fac. Küçük Hayvan Cerrahi Kliniğin’ de staj gördü. 2007 yılında Adnan Menders Üniversitesi Cerrahi ABD’ da Yüksek Lisans eğitimine başladı. Köpeklerde Eksizyon Artroplasti Operasyonları ve Bunların Geç Dönem Sonuçları, Köpeklerde Perianal Fistül ve Sağaltım Yöntemleri, Köpeklerde Travmatik Şok ve Sağaltım Yöntemleri konusunda çalışmalarda yaptı. 2010 yılında Yüksek Lisans eğitimini tamamlayarak Veteriner Cerrahi Uzmanı oldu.
Mine Keskin Kürklü
Lise eğitimini Bursa Cumhuriyet Lisesi’ nde tamamladı. 2004 yılında Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesin’ den mezun oldu. 2004 – 2006 yılları arasında Bursa’ da özel bir veteriner kliniğinde çalışdı, 2006 – 2008 yılları arasında DSYB’ de danışmalık yaptı. 2008 yılında Adnan Menderes Üniversitesi Dahiliye ABD’ da Yüksek Lisans eğitimine başladı. Köpeklerde Visseral Leishmaniasis Enfeksiyonları, Köpeklerde Cushing Sendromu ve Köpeklerde Otoimmun Deri Hastalıkları konularında çalışmalar yaptı. 2011 yılında Yüksek Lisans eğitimini tamamlayarak Veteriner Dahiliye Uzmanı oldu.