Jako Papağanı Namıdiğer Gri Papağan Bakımı ve Özellikleri

Türkiye’de gri papağan olarak tanınan, Jako Papağanı ya da bir diğer adıyla Afrika Gri Papağanı’nı yakından tanımaya ne dersiniz?
05 Kas 2018

Tüysüz Kedi; Sfenks

Sanıldığının aksine, Sfenks Kedisi, kökeni Antik Mısır dönemine ait bir kedi değildir.
16 Eki 2018

Kedilerin Tüylerini Taramak Neden Önemlidir?

Titizlikleriyle ün kazanmış sevgili dostlarımız kediler, genellikle bakımlarını kendi kendilerine yapmayı tercih ederler.
01 Eki 2018

Kedilerde Kabızlık Sebepleri ve Tedavi Yöntemleri

Kabızlık, tıptaki adıyla konstipasyon tıpkı insanlarda olduğu gibi kedilerde de zaman zaman görülebilen bir rahatsızlıktır
29 Eyl 2018

Cennet Papağanı Özellikleri ve Bakımı

Cennet Papağanı, Afrika kökenli bir papağan türüdür. Hint okyanusu üzerindeki adalarda farklı türlerde çok sayıda cennet papağanı yaşamaktadır.
27 Eyl 2018

Yavru Kedi Bakımı Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Yavru kedilerin bakımı hakkında bilinmesi gerekenleri sizler için listeledik. Hemen makaleye gözatın!
18 Eyl 2018

Köpeklerde Diyabet Belirtileri ve Tedavisi

Köpeklerde diyabet olur mu? Köpekler de tıpkı insanlar gibi şeker hastalığına yakalanabilirler.
16 Eyl 2018

Köpeklerde Görülen Genetik Hastalıklar

Sevgili dostlarımız köpekler yaşamları boyunca çeşitli hastalıklara yakalanabilirler. Peki Köpeklerde görülen genetik hastalıklar nelerdir?
14 Eyl 2018

Nesli Tükenmekte Olan Hayvanlar

Nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya olan hayvanlar her geçen gün artıyor.
12 Eyl 2018