Evcilim Pet - Veteriner Kliniği Hakkında

Evcilim Pet, her türlü evcil hayvan konusunda üretim, ithalat, veterinerlik hizmetleri ve bakım, danışmanlık, mama, oyuncak ve yan ürünler konularında hizmet vermektedir.

İthal köpeklerimiz uluslar arası köpek kulüpleri tarafından secerelendirilen sağlıklı köpek yavrularıdır. Gerek fiziksel güzellik, gerekse sağlık kontrollerinden geçen damızlık köpeklerimiz kendi türlerinin en iyi örnekleridir. Satışı yapılan köpeklerimizin Viral köpek hastalıklarına karşı aşıları mevcuttur.

Bunun yanında firmamız her türlü Kedi, Köpek ve Malzemeleri, Deniz canlıları, Tatlı su Akvaryumları ve Malzemeleri, Kuşlar ve Malzemeleri ve bir pet shop’ta aradığınız her şeyi bulabileceğiniz bir adrestir.Ayrıca firmamız dekorasyonu devam eden yeni merkezimiz de Bursa 'da bu sektördeki en iyi firma olma yolunda büyük bir adım atmış bulunmaktadır.

Bursa'nın en kapsamlı evcil hayvan merkezi olan EvcilimPet - Klinik olarak evcil hayvan mağaza kısmımızda dilediğiniz tüm aksesuar ve mama çeşitlerini bulabileceğiniz, Veterinerlik kısmımızda da ufak dostlarınızın oluşabilecek tüm rahatsızlıklarında 7/24 tüm cihazlarımızla tam donanımlı bir şekilde hizmet alabileceğiniz toplam 270 m2 'lik alana kurulmuş olup siz değerli müşterilerimize daha kaliteli hizmet sunabilmek için tüm şartlarımızı seferber edip Bursa'ya yakışır bir mağaza olmaya çalışıyoruz...

Ertuğrul Mah. Ahmet Taner Kışlalı Bulvarı, Bostancı Mert Sitesi No:27/A-A
Ertuğrul, Nilüfer / Bursa

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi
Lazer Tedavi
Hematoloji - Biyokimya

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Evcilim Pet - Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Türkiye'nin Veteriner Kliniği Ağına Katıl!

Ücretsiz olarak veteriner kliniği hesabı oluşturarak klinik bilgilerini yönetebilir, online randevu alabilir, sorulara yanıt vererek bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

Hemen Başvur