Catish & Dogish Veteriner Kliniği Hakkında

2010 yılında kurulan veteriner muayenehanesi can dostlarımızın hastalıklarında teşhis ve tedavi hizmetlerini yürütmektedir. Hızla gelişen veteriner kliniğimizde her zaman sizin ve can dostlarımızın yanında olmayı amaçlıyoruz.
Catish&dogish veteriner muayenehanesi olarak biz kurulduğumuz ilk günden itibaren sahipli ve sahipsiz bütün hayvanları dostumuz olarak kabul ediyoruz ve imkanımızın bir bölümünü sahipsiz sokak hayvanları için ayırıyoruz.
Catish&dogish veteriner muayenehanesinin amacı, çağdaş veteriner hekimliğin gerektirdiği bütün imkanları kullanarak dostlarımızın sağlıklı ve mutlu yaşamalarını sağlamak ve bu konularda referans olmaktır.
Catish & Dogish veteriner muayenehanesi olarak veteriner hekimliğin, fakülte eğitimi ile başlayıp yaşam boyu süren bir eğitim olduğu inancında olduğuna inandığımız için, güncel veteriner hekimlik bilgilerini sürekli takip edip uygulayarak gelişim gösteriyoruz.

Kükürtlü Mah. Zübeyde Hanım Caddesi No:24/A
Çekirge, Osmangazi / Bursa

Kısırlaştırma
Egzotik Ve Kafes Hayvanları
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Mikroçip Uygulaması
Yoğun Bakım Ünitesi

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Catish & Dogish Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.