Bahçeli Veteriner Kliniği Hakkında

Bahçeli Veteriner Kliniği can dostlarınıza en iyi sağlık hizmetini sunmak amacıyla 2018 yılında Çorum – Bahçelievler’de kurulmuştur. Kedi, köpek ve tüm evcil hayvanların her türlü sağlık ve bakım ihtiyaçları kliniğimizce karşılanmaktadır. Kliniğimizde muayene, teşhis, tedavi, laboratuar operasyon, röntgen, ağız ve diş sağlığı bakımı hizmetlerinin yanı sıra kuaför ve pansiyon hizmetleri de verilmektedir. Bahçeli Veteriner Kliniğinde kedileriniz için özel bir muayene odamız bulunmaktadır. Muayene odamız kedilerinizin konforu ve strese girmemeleri için özel olarak tasarlanmıştır. Sevgi dolu ve samimi bir ortam sunulmaktadır.

Bahçelievler Mah. Bahçeli 1. Caddesi No:17 Vali Konağı Arkası Lila Cafe ile Yunus Market Arasında
Yeniyol, Merkez / Çorum

Kapalı

Kısırlaştırma

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Bahçeli Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Deniz Can Karaman
1994 yılında Çorum’da doğup ilk ve orta öğrenimine Çorum’da devam etti. Mesleki eğitimini Samsun 19 Mayıs Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi’nde tamamladı. Daha önce çeşitli kurumlarda hayvan tedavisi ve bakımı konusunda çalışmalar yapmıştır.
Mehmet Ali Bolat
1994 yılında Çorum’da doğup ilk ve orta öğrenimine Ankara’da devam etti. Mesleki eğitimini Samsun 19 Mayıs Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi’nde tamamladı. Daha önce çeşitli kurumlarda hayvan tedavisi ve bakımı konusunda çalışmalar yapmıştır.