Bilgin Veteriner Kliniği Hakkında

Bilgin Veteriner Kliniği, 2011 yılında iskenderun'da kurulmuş olup çevre il-ilçelere 7/24 hizmet sunabilmektedir. Minik dostlarımızın, tatil günlerinde / gecenin bir yarısı acil müdahale ihtiyacını giderebilmek adına "Nöbetçi Veteriner Kliniği" kimliğini kendine vazife edinmiştir.

Bilgin Veteriner Kliniği, evcil hayvanlarınızın, evinizin bir bireyi olduğunu öngördüğünden, sağlıklı ve mutlu bir ömür yaşamaları adına öncelikle sağlık zafiyetini engellemeyi amaçlamaktadır. Bu doğrultuda uyguladığımız "koruyucu hekimlik" görevimizin, sizin "bakım" çatısı altındaki ebeveynlik görevinizle birleşmesi durumunda maksimum verim alacağımızı unutmayın. Buradaki başrolü siz üstlenmektesiniz.

Veteriner Hekimimiz Bora Bilgin 2009 yılında Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesinden yüksek lisans derecesiyle mezun oldu. Okul yıllarında birçok özel küçük hayvan kliniklerinde kendisini geliştirdi ve İntern Hekimlik görevini ülkemizin en büyük, Avrupa'da ise üçüncü sırada yer alan Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Hastanesinde tamamladı. Temel olarak küçük hayvan dahiliye, dermatoloji ve egzotik hayvanlar konuları üzerinde çalısmalar yapan hekimimiz 2011 yılında Bilgin Veteriner Kliniği’ni kurdu. Yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere çok sayıda eğitim faaliyeti, konferans, workshop’a katılan Bora Bilgin iyi derecede ingilizce bilmektedir. Hobi olarak dağcılık, müzisyenlik ve bilgisayar programcılıgı yapmaktadır.

Süleymaniye Mah. Şehit Teğmen Harun Kılınc Caddesi, Şafak Apartman No:69/A
Cumhuriyet, İskenderun / Hatay

Kulak Hastalıkları
Egzotik Ve Kafes Hayvanları
Beslenme Danışmanlığı
Eğitim Danışmanlığı

Ahmet İnce
15 Eyl 2016
BİLDİĞİM KADARIYLA İSKENDERUNDA TEK HEKİM
Zeki Yıldır
27 Haz 2016
Bora bey işini gerçekten iyi ve severek yapan bir veteriner hekim, güvenimiz tam.

Bilgin Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.