Pet House Veteriner Kliniği Hakkında

İskenderun Veteriner Kliniği firması olarak Hatay, İskenderun ilçesinde hizmet vermekteyiz.

Kliniğimiz, evcil hayvanınızla ilgili olabilecek herhangi bir sorunuz veya endişeniz konusunda size yardımcı olmaktan mutluluk duyar. Hemen bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

Pet House Veteriner Kliniği olarak deneyimli veteriner hekimlerimizin bilgi birikimlerini Veteriner Kliniğimizde sunduğumuz üst düzey teknolojik hizmet olanakları ile, muayene-teşhis, laboratuvar ünitesi, operasyon bölümü, fizik tedavi, eve servis ve pet kuaför ve pet shop bölümü ile tüm hizmetleri tek çatı altında sizlere sunmaktayız. Amacımız dostlarımızın sağlıkla ilgili tüm gereksinimlerini karşılamak, daha sağlıklı ve uzun bir yaşam sürebilmelerini sağlamaktır. Veteriner hekimlik alanındaki akademik çalışmaları ve bilimsel araştırmaları yakından izleyerek minik dostlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek ve onlara en iyi hizmeti sunabilmektir.

Numune Mah. Doktor Sadık Ahmet Caddesi No:100
Meydan, İskenderun / Hatay

Kısırlaştırma
Egzotik Ve Kafes Hayvanları

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Pet House Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Onur Gökpınar
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Veteriner Fakültesi’nden 2013 yılında mezun olmuştur. Mezun olduktan sonra çeşitli Veteriner Kliniklerinde Hekimlik yaparak deneyim kazanmıştır. Mesleki gelişimini eğitim programları ve kongrelere katılarak devam ettirmektedir.