Vetorium Veteriner Kliniği Hakkında

En iyi dostunuz için en iyi sağlık hizmeti düşüncesi ile çıktığımız bu yolda Vetorium Veteriner Kliniği ortak bir hedef üstüne kurulmuştur. Amacımız dostlarımızın sağlıkla ilgili gereksinimlerini karşılamak, sağlıklı ve uzun bir yaşam sürebilmelerini sağlamak, minik dostlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek, koruyucu hekimlik ve iyileştirici sağlık hizmetlerini veteriner tıbbın ulaştığı en üst düzeyde, bütünleşik bir yapı içerisinde sunmaktır.

Vetorium Veteriner Kliniği'nin temelinde 'hayvan sevgisi' olup 7/24 açık olan kliniğimiz de konusunda uzman veteriner hekimler ile son derece çağdaş, modern, teknoloji ile hizmet vermektedir.

Vetorium VeterinerKliniği olarak teknolojik yatırımları artırarak, hekimlik bilgisini geliştirici her türlü eğitim programlarını takip ederek, amatör bir ruh ve profesyonel hizmet kalitesini sentezleyip, sadece gerekli olan tedavi seçenekleri ile hayvan refahını en üst seviyede tutmak birincil önceliğimizdir.

Bahçelievler Mah. İzzettin Çalışlar Caddesi No:47/A
Bahçelievler / İstanbul

Kısırlaştırma
Egzotik Ve Kafes Hayvanları
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Mikroçip Uygulaması
Yoğun Bakım Ünitesi
Yurtdışı Çıkış Hizmetleri
Kimliklendirme

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Ekip

Rezzan Kurt
1983 yılında Ankara’da doğdu. İlk –orta ve lise eğitimini Ankara’da tamamladı. 2006 yılında Dicle Üniversitesi Veteriner Fakültesi’ni birincilik derecesi ile bitirdi.Aynı yıl içerisinde Pfizer İlaçları Ltd Şti bünyesinde satış temsilcisi olarak çalıştı. 2007-2010 yılları arasında Diyarbakır ve Ankara’da Özel bir Hastane’de Satınalma Müdürü ve İşletme Müdürü olarak görev yaptı. 2010-2011 yılları arasında Nestle Purina bünyesinde Proplan ürünlerinin Ankara Bölge Şefliği’ni yaptı.2011-2012 arasında Türkiye Koyun ve Keçi Yetiştiricileri Birliği Genel Merkezi’ne danışmanlık yaptı.2012-2015 yılları arasında Diyarbakır’da kendi açmış olduğu pet veteriner kliniğinde klinisyen veteriner hekimi olarak görev yaptı..2015-2017 yılları arasında Antalya’da klinisyen hekim olarak görev yaptı.2017-2018 yılları arasında İstanbul’da klinisyen hekim olarak görev yaptı.Çalışma hayatı boyunca özellikle pet alanında bir çok seminer ve eğitim programlarına katılarak yaklaşık yirmi farklı alanda yetkinlik almıştır.Tarım Danışmanlığı ve Akkredite Veteriner Hekim ünvanı vardır.Egzotik Hayvanlarda Sık Görülen Viral Hastalıklar,Kedi ve Köpeklerde Psikolojik Hastalıklar Ve Tedavisi ile ilgili alanlarda çalışmaları sürmektedir.2015 yılında Dicle Üniversitesi Veteriner Fakültesi Doğum Ve Jinekoloji Ana Bilim Dalı’nda uzmanlık eğitimine başlamış olup halen devam etmektedir.
M.Uğur Günaydın
Manisa da doğdu.ilk-orta ve lise eğitimini İzmir'de tamamladı.2006-2012 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesindeki eğitimini tamamlayarak mezun oldu. Öğrencilik yıllarında pet üzerine hizmet veren kliniklerde stajyer olarak çalıştı.2012-2013 yıllarında istanbul da bulunan hayvan bakımevinde gönüllü olarak çalıştı.2013-2015 yılları arasında izmir'de pet üzerine hizmet veren bir veteriner kliniğinde klinisyen veteriner hekim olarak görev yaptı. 2015-2018 yıllarında İstanbulda klinisyen veteriner hekim olarak çalıştı.öğrencilik ve çalışma hayatı boyunca birçok seminer ve eğitim programlarına katılarak yirminin üzerinde alanda yetkinlik almıştır.kedi-köpeklerde viral enfeksiyonların tedavisinde başarı oranının yükseltilmesi üzerine araştırmalarını devam ettirmektedir
Nehir İpek
5 Mart 1987 de Samsun'da doğdu.İlk ve ortaogretimi Hırvatistan da bitırdı. Yükseköğrenimini karadeniz teknik üniversitesinde tamamladıktan sonra hayvan sevgisiyle başka bir alana yönelip veteriner sağlık bölumünde öğrenimine başladı.aynı zamanda özel bir veteriner klinigınde çalışıyor ve hudaverdi adında sokaktan sahiplendiği bir can dostu var.
Melisa Baysal
Mehmet Volkan Görmüş