Taurus Veteriner Kliniği Hakkında

Taurus Veteriner Kliniği, Sertaç Bal (Veteriner Hekimi) 2004 yılından itibaren kedi ve köpek hekimi olarak çalışmalar yapıp siz müşterilerimize daha kaliteli hizmet sunabilmek için tam donanımlı bir şekilde 2010 yılında Taurus Veteriner Kliniği'ni Hazar Karaçam ile birlikte açarak sizlere tüm samimiyetiyle hizmet vermektedir.

Hizmet Politikamız;
Taurus ekibi olarak biz küçük dostlarımızı tedavi ederken itinayla belirlenmiş iş akışı çerçevesinde siz dostlarımızın sahiplerinin memnuniyeti için yüksek performans göstermeyi prensibimiz olarak kabul ederiz.

Ekibimizdeki herkes profesyonel olmayan yaklaşımdan uzak olup nerde ne müdahaleyi yapacaklarını iyi bilen alanında uzman kişilerdir. Bu sayede de siz müşterilerimize karşı şeffaflığımız yüksek tutup memnuniyetinizi sağlamak isteriz. Hem hizmet almış kedi ve köpek dostlarımız hemde siz dostlarımızın sahiplerinin kliniğimizden tam memnuniyetle ayrılmanızı isteriz.

Beşiktaş Taurus Veteriner kliniği olarak biz;
Müşterilerimizi hayvanlarının sağlığı hakkında ve uygulanması gereken tadavi hakkında doğru bilgilendiririz.
Hiç şüphesiz; ekip veya ekipman yetersizliğimizin olması durumunda tedaviyi kliniğimizde gerçekleştiremeyeceğimizi siz müşterilerimize belirtiriz.
Gerek telefon gerek mail yoluyla anında ulaşılabilirliğimizi en yüksek seviyede tutmayı hedefleriz.
Hayvanınıza uygulanan tedavilerin kayıtlarını tutarak siz müşterilerimizi gelişmelerden ve alınması gereken önlemlerden zamanında haberdar ederiz.
Laboratuvar ve kliniğimizin tamamının steril tutulup, çalışma saatlerinde her an kullanıma hazır tutarız.
İlaç kullanımında kullanılan ilacın standartlara uygun olması konusunda yüksek itina gösteririz.
Hospitalizasyon ve konaklama hizmetlerinde kedi ve köpeklerimize en rahat ortamı oluşturup, dostlarımızn rahat etmesini sağlarız.
Taurus olarak dostlarımızın ve siz müşterilerimizin memnuniyetini kendi mutluluğumuz olarak biliriz.

Cihannüma Mah. Barbaros Bulvarı, Abbasağa Sokak Kardeşler Apartman No: 5/B
Abbasağa, Beşiktaş / İstanbul

Kulak Hastalıkları
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi
Mikroçip Uygulaması

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Taurus Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Sertaç Bal
2004 yılından itibaren kedi ve köpek hekimi olarak çalışmalar yapmaktadır. 2010 yılından günümüze Taurus Veteriner Kliniği hekimidir.
Hazar Karaçam
İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi' nde doktora yapmaktadır. 2010 yılından beri Taurus Veteriner Kliniği hekimidir.