Terapist Veteriner Tıp Merkezi Hakkında

Kliniğimiz Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı'nda öğrenim görmüş Uzman Veteriner Hekimler tarafından kurulmuştur. Genel ihtisas olarak İç Hastalıkları, özel ihtisas olarak ise Veteriner Kardiyoloji ve Veteriner Dermatoloji alanlarında özelleşmiştir. Kurucu Veteriner Hekimler; Türkiye'de ilk kez Ankara'da gerçekleşen Uluslararası katılımlı I. Veteriner Kardiyoloji Kongresi ile I ve II. Veteriner Dermatoloji Kongrelerinin düzenleme kurullarında bulunmuşlardır. Ayrıca kedi ve köpek hekimliğinde yapılan yurt içi ve yurt dışı bilimsel yayınlara dayanarak, bilgi, ilgi ve sevgi ile küçük dostlarınızın sağlığına 7/24 özen gösteren Terapist Veteriner Tıp Merkezi uzman kadrosu ile hizmetinizde.
Terapist Veteriner Tıp Merkezi, İstanbul’da İlk olarak kedi ve köpekler için Dermatoloji Servisi Açılmıştır. Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı'nda öğrenim görmüş Uzman Veteriner Hekimler özel ihtisas olarak ise Veteriner Dermatoloji alanında özelleşmiştir.
Terapist Veteriner Tıp Merkezi ailesi olarak misyonumuz hastalarımız için en yüksek kalitede medikal ve cerrahi hizmetlerini sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda ‘‘koruyucu hekimlik ilkesi’’ size sağlayabileceğimiz en önemli tıbbi hizmetimizdir. Seneler boyunca akademik çalışmalar ve tecrübelerimizle kedi ve köpek hekimliğinde takım çalışması ilkesine inanarak, mükemmel ve profesyonel servisler sunmaya devam etmekteyiz. Doğru tanı ve etkili sağaltımlar için Türkiye de en son cihazları işe aldık. Hastalarımız için şefkat, hastalıklar karşısında kararlı, hasta sahiplerimizi bilgilendirmeyi amaçlamaktayız.

Akat Mah. Alkent Sitesi Tepecikyolu Çarşısı No:36/13B
Akatlar, Beşiktaş / İstanbul

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Mikroçip Uygulaması
Yoğun Bakım Ünitesi
Tomografi
Araç İle Nakil
Yurtdışı Çıkış Hizmetleri

Tuğba Karatmanlı Mutlu
19 Ara 2016
Terapist; yakınen tanıdığım alanında son derece bilgili veteriner hekimleriyle ve klinik şartlarıyla gayet iyi ve güvenilir bir kliniktir. Kendi kedimi ve yakınlarımın kedilerini her zaman gönül rahatlığıyla götürdüm, götürürüm. Bir veteriner hekimi eşi ve ciddi bir hayvan sever olarak olarak bildiğim şey, bir klinikte bir hayvanın ölmesi o kliniğin kötü olduğu anlamına gelmediğidir! Önce emin olmak gerekir zira böyle iyi hekimler zaten az ve kolay bulunmuyor.
Inciser Okturk
11 Eki 2015
Güzel kalpli profesyonellerin 7\24 bir araya geldiği harika bir klinik. Kızım Felis sayesinde tanıştık, geç bile kalmışız diyecegim ama belki de geç değildir, doğru zamandır.
Osman Kartal
08 Ara 2014
Mükemmel bir klinik

Terapist Veteriner Tıp Merkezi sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.