Patiler Veteriner Kliniği Hakkında

Kliniğimiz 2009 yılında veteriner Birgül Bolat tarafından hizmet vermeye başlamıştır. Kedi, köpek, evcil hayvan veterinerliği, konaklama, eğitim, psikoloji tecrübesi ile veteriner hekim yardımı sağlamaktayız. Aynı zamanda veteriner kliniğimizde aşılama, genel ve ortopedik operasyonlar, kısırlaştırma, ultrason, lazer operasyon, diş ünitesi, yoğun bakım ünitesi, röntgen, organ nakli, dahiliye, donanımlı ameliyathane, yatılı tedavi, pansiyon, pet kuaför ve pet shop bölümü ile tüm hizmetleri Esenyurt veteriner kliniğimizde sizlere sunmaktayız.

Aşık Veysel Mah. Atatürk Bulvarı No:18 D:5
İncirtepe, Esenyurt / İstanbul

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yoğun Bakım Ünitesi
Lazer Tedavi

Sebahat Kavaz
17 Ara 2018
Harika melek gibi kalbi var işinde kolaylıklar başarılar kızım
ÖzlemOnur Çan
31 Oca 2017
Bence bu cevrede gördüğüm en iyi veteriner çok profosyonel ve istediğiniz zaman arayın mutlaka yardımcı olucaktır
Ceren Öykü Aydoğan
27 Eki 2016
Korkunç bir veteriner!! Sokaktaki aç ve hasta bir köpeğe yardım etmelerini istedigimizde, butun masraflarini karsilacagimizi belirtmemize rağmen köpeği çok pis diye başta içeri almadılar, sonra da sizi sikayet ederiz diye zorladıgımızda, sozde "veteriner" olan hanımefendi, alacaksınız siz alın diye bize tasma verdi, tabii ki de insanlardan korkan bu köpeğe tasma takmaya çalışırken elimizden kaçırdık, büyük ihtimalle kemikleri sayılan, karnında yaralar olan bu köpek birkaç gün içinde sokakta ölecek. Veterinerlik eğitimi yetmiyor, önce insanlık gerek! Kendisini veteriner hekimler odasına ve belediyeye de en kısa süre icinde sikayet edecegiz. Siz de lütfen bu tür birine para kazandırmayın!

Patiler Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.