Haliç Veteriner Kliniği Hakkında

Haliç Veteriner Kliniği 2010 yılında Veteriner Hekim Tolga Ordukaya tarafından kurulmuş olan ve tam donanımlı olarak, Eyüp ilçesinin Alibeyköy semtinde siz değerli dostlarımıza hizmet vermeye başlamıştır.
Kliniğimiz yapı olarak veteriner kliniği şeklinde dizaynı yapılmış olup 3 katlıdır. Giriş katımızda petshop bölümü,2 adet muayene odası,yoğun bakım ünitesi, röntgen ünitesi ve laboratuvar bölümü bulunmaktadır. Alt katımızda pet kuaför , kedi ve köpek yatar hasta bölümü ve kedi köpek pansiyon bölümleri yer almaktadır. en üst katta ise veteriner hekim odaları ve dinlenme bölümümüz bulunmaktadır.

Esentepe Mah. Gaziosmanpaşa Caddesi No:29/A
Yeşilpınar, Eyüp / İstanbul

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Mikroçip Uygulaması
Yoğun Bakım Ünitesi
Beslenme Danışmanlığı
Araç İle Nakil

Serpil Kurt
12 Ara 2017
Guleryuzlu icten herzaman yardımımıza kosan vet hekım tolga bey,e cok tesekkurler .mutlaka ugrayın.
Burak Doğruol
16 Eyl 2017
Bu gün kedime karma aşı yaptırdım veteriner hekim Tolga Bey çok ilgiliydi ve güler yüzlüydü.
Tuğba Küçükdağ
24 Nis 2017
Diğer cinsleri bilmem ama kanarya kuş'umu götürdüğume pişmanım. Güzel bir şekilde ilgilenildiğini düşünmüyorum.
Esref Karaca
21 Nis 2017
Bakmakla yükümlü olduğum bir çok kedim var, Lakin her zaman desteğini gördüğüm ve güvendiğim bir tane veterinerim var. Çok teşekürler Haliç veteriner kliniği.
Suat Levent
10 Şub 2016
Sözüm ona lüks muhitlerdeki veteriner kliniklerine taş çıkartır, petiniz ve sizin için en iyi tercih, tecrübe ile sabit.Teşekkürler Tolga bey.
Berfin Kaya
05 Ağu 2014
Miniklerimi güvenle emanet ettiğim bir yer. Teşekkürler Tolga :)
Bahadır Geyik
25 Tem 2013
Hizmetiyle Bilgisiyle İlgisiyle Titizliğiyle mükemmel bir klinik

Haliç Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Tolga Ordukaya
1981 senesinde İstanbul'da doğdu. İlk orta ve lise eğitimini tamamladıktan sonra 2001 senesinde İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesine giriş yaptı . Öğrencilik hayatı boyunca çeşitli veteriner kliniklerinde çalışarak tecrübeler edindi.
Mezun olduktan sonra da gerek yurt içi gerekse yurt dışı gibi çeşitli seminerlerde ve sertifika programlarında bu tecrübelerini arttırmaya devam etmiştir.
2010 senesinde ise gerek bilgi , gerekse ekipman olarak tam donanımlı Haliç Veteriner Kliniğini açmıştır ve halen sorumlu veteriner hekimi olarak çalışmaya devam etmektedir.