Hospetall Veteriner Tanı Merkezi Hakkında

HOSPETALL Veteriner Tanı ve Tedavi Merkezi 2005 yılında Veteriner İç Hastalıkları Uzmanı Dr.Ebru AKBAŞ ve Veteriner Doğum ve Jinekoloji Uzmanı Dr. Murat AKBAŞ tarafından kuruldu. Dünya standartlarında modern sağlık hizmeti veren , tam teşekküllü bir veteriner tıp merkezidir. Türkiye’de Veteriner Doğum ve Jinekoloji uzmanı ve Veteriner İç Hastalıkları uzmanını bünyesinde bulunduran tek merkez olan Hospetall Veteriner Tanı ve Tedavi merkezi etik ilkeler doğrultusunda Sahipli ve sahipsiz tüm dostlarımıza hizmet vermektedir.

Dostlarımızın sağlığında fizyolojik rahatsızlıklar kadar psikolojik problemlerin ve bunların tedavilerinin Öneminin bilincinde olan merkezimizde Dr. Ebru AKBAŞ tarafından davranış sorunlarını teşhis ve tedavisi yapılmaktadır. Dr.Ebru AKBAŞ doktora tez danışmanı Prof.Dr.Tamer DODURKA ile kedi ve köpek davranış bozuklukları hakkında çalışmış ve doktora tezini köpeklerde dominant agresyon üzerine yapmıştır.

MİSYONUMUZ
Güvenirliği prensip edinerek , akademik hayatımızda sahip olduğumuz tecrübe ve bilgi birikimi ile birlikte ,profesyonel ekibimiz eşliğinde son teknolojik donanımı kullanarak hastalarımıza kaliteli sağlık hizmeti sunmaktır.

VİZYONUMUZ
Sürekli gelişen teknolojiyi takip ederek hastalarımızın sağlık ihtiyaçlarına en kaliteli sağlık hizmetini vermek. Akademik kariyerlerimizi ve bilgi birikimimizi geliştirerek mesleki başarımızın devamlılığını sağlamak.

Koşuyolu Mah. Muhittin Üstündağ Caddesi No:7
Koşuyolu, Kadıköy / İstanbul

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Lazer Tedavi

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Hospetall Veteriner Tanı Merkezi sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.