Vetamin Veteriner Kliniği Hakkında

Vetamin Veteriner Kliniği Kurucu Hekimimiz Anıl Aykaç, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Veteriner Fakültesi’nde öğrenimini tamamlamasının ardından, Türkiye’nin birçok şehrinde 9 sene boyunca evcil dostlarına hekimlik hizmeti verdi. Bu sırada tutkulu bir köpek dostu olan hekimimiz köpek eğitimi ve hayvan psikolojisi üzerine çalışmalar yürüttü. Ardından 2014 senesinde Halkalı Atakent bölgesinde Vetamin Veteriner Kliniği’ni kuran Anıl Aykaç halihazırda çalışmalarına burada devam etmektedir.

Atakent Mah. 1. Etap 1. Bölge Ata Caddesi 19. Sokak F-5 Ticaret Merkezi No:25
Atakent, Küçükçekmece / İstanbul

Kısırlaştırma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi
Beslenme Danışmanlığı
Eğitim Danışmanlığı
Araç İle Nakil
Evde Veteriner Hizmeti
Ambulans Servisi

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Vetamin Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Anıl Aykaç
2014 senesinde Halkalı Atakent bölgesinde Vetamin Veteriner Kliniği’ni kuran Anıl Aykaç halihazırda çalışmalarına burada devam etmektedir. Kendisi evli ve bir çocuk babasıdır
Gülçin Ayan
Çocukluğundan bu yana en büyük hayali hayvanlarla ilgili bir meslek dalında çalışmak olan teknikerimiz Gülçin Ayan bu hayaline Trakya Üniversitesi’nde öğrenimini tamamlamasının ardından hayat verdi. Maltepe Belediye Kliniği’nde sokak hayvanlarına hizmet vererek çalışma hayatına başlayan Gülçin Ayan 2016 senesinden bu yana Vetamin Veteriner Kliniği’nde evcil dostlarımızla ilgilenmektedir. Kendisinin Işık isminde bir köpeği ve şimdilik yirmiye yakın kedisi vardır.
Deniz Kaya
Deniz Kaya çalışma hayatına Uludağ Üniversitesi Hayvan Hastanesi’nde başladı. Bursa Osmangazi Belediyesi Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam Merkezi’nde de sokak hayvanlarına hizmet veren Deniz Kaya 2016 senesinden bu yana Vetamin Veteriner Kliniği’nde evcil dostlarımızla ilgilenmektedir. Kendisi Duman isminde bir kedi annesidir.