• Filtrelemeler:
  • İstanbul
  • Pendik

İstanbul Pendik Veteriner Klinikleri

Pendik ve çevresinde hem belediyenin hem de özel klinikler tarafından veterinerlik hizmetleri verilmektedir. Pendik Belediyesi hayvan dostlarımız için tedavi ve klinik hizmetleri, rehabilitasyon hizmetleri,  saha çalışmaları, soskak hayvanlarının beslenmesi, sahiplendirme faaliyetleri gibi hizmetler verilmektedir. Bunun yanı sıra bir çok veteriner kliniği de sevimli doslarımız için rutin sağlık kontrolleri, kedi ve köpek kısırlaştırma, röntgen, cerrahi müdahale, diş hekimliği, kardiyoloji, dermatoloji, aşılama, yaralı hayvanların tedavisi, acil yardım, nöbetçi veteriner, hayvan sağlığının korunması ve hastalıkların tedavisi, ve ilaç tedavisi gibi hayvanların sağlık ihtiyaçlarına yönelik pek çok konuda hizmet vermektedirler.

Pendik Belediyesi hayvan sahiplendirme, hayvanların korunmasına yönelik toplum bilinci oluşturma ve diğer konularda çeşitli sosyal etkinlikler düzenlemektedir. Sahipsiz hayvanların beslenme ve bakımı için bir çok yardım ve etkinlik de yapılmaktadır.

Pendik veteriner klinikleri sahip oldukları nitelikli veteriner hekimleri ile hayvan dostlarımızın hayat şartlarını iyileştirmek için en iyi hizmeti vermektedirler. Hayvanların periyotik bakımları, aşılama, cerrahi müdahale, kısırlaştıma, kan analizi gibi birçok hizmeti en son teknolojik ürünler yardımıyla gerçekleştirmektedir. Pendik ve civarında gün geçtikçe veteriner kliniği ve veteriner hakim sayısı artmakta, sokak hayvanları ve evcil hayvanlarının yaşam alanlarının korunması için bilinçlenme ve duyarlılık artmaktadır.