Green Pet Veteriner Kliniği Hakkında

İstinye Veteriner Hizmetleri Ltd. Şti. bünyesinde bulunan Greenpet Veteriner Polikliniği 2002 yılında İstinye’de kurulmuştur.

14 kişilik kadrosunda 6 veteriner hekim bulundurmaktadır. Bünyesinde dahiliye ve doğum uzmanı bulunduran poliklinik gerektiğinde cerrahi ve iç hastalıkları öğretim üyelerinden de yardım alabilmektedir.

Veteriner hekimlik alanındaki en güncel tıbbi ve akademik gelişmeleri, son teknolojileri takip ederek bunların kurum içerisinde uygulanması ve kullanılması temel hedefimizdir.

Hayvan refahını artırmak için teknolojik yatırımları artırıp, hekimlik bilgisini geliştirmek önceliğimizdir.

Poligon Mah. Sarıyer Caddesi No: 99/1
İstinye, Sarıyer / İstanbul

Hematoloji - Biyokimya
Yoğun Bakım Ünitesi
Kulak Hastalıkları

Mert Bıçakçı
14 May 2017
Veterinerlik süper ancak pet kuaförleri tam bir facia. Adama 10 kere köpeğin çenesinin altındaki tüyleri kesmeyin ırk tipi böyle hayvanın diyoruz, adam bunu tınlamayıp makineyi vuruyor. Neden böyle kestin abi kaç kere kesme dedik diyorum, kepek ısırıyor ben ısıran köpeği traş etmek zorunda mıyım diyor.. Yani bu cevaba diyecek birşey yok.. Siz en iyisi gitmeyin abi sakın adam kendi sakalını kesemez köpeğinizi teslim etmeyin..
Recep Demirtaş
08 Nis 2016
Bugün İstinye deki bir mağazanın önünde rahatsızlığından dolayı yerden kıpırdayamayan sokak köpeğini alıp karşılıksız ve duyarlı bir şekilde muayene ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Coskun Yeşim Kostak
08 Mar 2016
Hocam av köpeğinin doğumundan 10 gun once parazit aşısı yapilir mi yavrular dohdukdan sonra annede her hangi bir parazit varsa anne sütünden yavrulara gecmesin ve yavrulara zarar gelmesin ve ölümü gerçekleşmesin diye böyle bir uygulama zararlimidir yoksa faydasi olabilir mi..
Ahmet Çilsal
21 Şub 2016
Kolay gelsin benim bıldırcınım ayayına basamıyo yürüremiyo ne yapmam lazım yardımcı olursanuz sevinirim
Alp Oguz
15 Mar 2015
Köpeğimiz rahatsızlandığında acilen evimize en yakın veterinerlik kliğine gittik. 3 tane veteriner birden köpeğimize baktı. EKG, röntgen ve kan tahlili yapıldı, ama ne olduğunu bulamadılar. Profesör çağıralım dediler, 685 liraya ek olarak 500 lira daha istediler. Tavsiye üzerine başka bir veteriner ile telefonla konuştuk, köpeğimizin sıkıntısını anlattık, sonuç: köpeğimizde gaz problemi varmış. Tüm sıkıntımız telefonda çözüldü... Yaşadığımız bu olay neticesinde köpeğimizin canını yakan, bizi de enayi yerine koyup paramızı alan Green PET veterinerliği ve köpeğimize bakan veteriner Ali beyi kınıyor ve hiçbir şekilde kimseye tavsiye etmiyoruz.

Green Pet Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.