Akdeniz Veteriner Kliniği Hakkında

İstanbul Üsküdar semtinde Akdeniz Veteriner Kliniği ailesi olarak siz değerli müşterilerimize kaliteli hizmet vermekteyiz.

Çengelköy Mah. Çengelköy Caddesi No:89/1
Çengelköy, Üsküdar / İstanbul

Kulak Hastalıkları

fatih tombak
17 Ara 2019
ben veteriner hekimi fatih tombak çengelköyde akdeniz veteriner kliniği veteriner hekimi ve sahibiyim kendim konyalıyım dini bütün bir insanım .atlan iftira bölğemiz veterner kliniği sahibi bir şahsın iftirasıdır .ve adımı kliniğimi karalama çabasıdır 19 yıldır çengelköyde hizmet veren bir hekimim .çok takip etmiyordum sosyal medyayı .klinik yogunlugumdan .hastalarım bahsetti bu iftiracı kişilerin tezgahçıları veteriner kliniklerinin hepsiyle avukatlarım yasal süreci başlattı .çok özür dilerim bu alçaklıklarla ugraşmaları yerine keşke hayvan sevseler hekimlip yapsalar.onlara en büyük dersi hukuk karşısında verdirecem. sevenlerime müşterilerime saygılarımla
30 Nis 2019
mükemmel bir hekim,merhametli ve güvenilir.kedimi hayata döndürdüğü için teşekkürler..
30 Nis 2019
mükemmel,hayvanların büyük şansı hatta..
30 Nis 2019
mesleki açıdan bakılınca mükemmel bir insan,mükemmelin üstünde insan ve hayvanlara inanılmaz şefkatli..bence veteriner dediğin tam da böyle bişiy olmalı,parayla işi olmayan ve tek kelimeyle DÜRÜST DOKTOR,güvenilir hekim,
Palin erkan
28 Ağu 2017
Kimseye tavsiye etmediğim veteriner kliniği sahibi Fatih tombak. İçerde içki içilen bir yer.