Çiğli Veteriner Kliniği Hakkında

Modern teknoloji ve tecrübenin birleştiği adres Çiğli Veteriner Polikliniği dostlarımızın tüm ihtiyaçları titizlikle degerlendirilir.Gerekli olan tanı ve tedavi yöntemleri hassasiyetle uygulanır. Tüm cerrahi operasyonlar tecrübeli ekibimiz tarafından mükemmeliyetçi bir yaklaşımla Son teknoloji cihaz ve ekipmanlar kullanılarak hijyen kurallarına büyük özen gösterilerek gerçekleştirilir. Uzun yıllar çok sayıda hasta muayenesinin vermiş olduğu tecrübe ve güven ile birlikte, veteriner hekimlik alanındaki gelişmeler yakından takip edilerek herzaman daha iyisini nasıl gerçekleştirebiliriz yaklaşımıyla can dostlarımıza hak ettikleri gerçek değeri ve yüksek yaşam kalitesini sunmaya çalışıyoruz. Eğer sizlerde bizim gibi düşünüyorsanız doğru adrestesiniz .Geldiginiz ilk andan itibaren minik dostlarimizin güvenilir ellerde olduğunu hissedeceksiniz.

2007 yılından bu yana Polikliniğimizde Veteriner Hekim Ufuk BIYIK ve Veteriner Hekim Başar ALPASLAN aktif olarak çalışmaktadır.

Aosb Mah. Tuzla Caddesi, Eski Havaalanı Yolu No: 63/B
Çiğli / İzmir

Kulak Hastalıkları

Fotoğraflar

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Çiğli Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Başar Alpaslan