Bağarası Veteriner Kliniği Hakkında

İzmir Kuzey bölgesinde ( Foça – Yeni Foça - Aliağa – Menemen - Çiğli ) Veteriner Hekim Arda YÜCEBAŞ trafından kurulan Bağarası Veteriner Kliniği 7 gün 24 saat kesintisiz veteriner sağlık hizmeti vermektedir. Arda Yücebaş, 1982 yılında İzmir'de doğdu. İlkokulunu Karşıyaka'da Ankara İlköğretim okulunda okudu. Orta Okulu Özel Türk Koleji ve Lise'yi Karşıyaka Gazi Lisesinde tamamlayarak Veteriner Hekim olmak üzere Adnan Menderes Üniversitesi'nde eğitimini tamamladı.

Eski Foça'da Saanen ırkına mensup keçilerden oluşturduğu Keçi Çiftliğini kurdu. Bunun yanı sıra FCI üyesi Köpek Irkları Federasyonunda yönetim kadrosunda yer aldı. İzmir Kuzey bölgesi KIF (Köpek Irkları ve Kinoloji Federasyonu) yetkilisi olarak görev yapıyor. Foça Bölgesinde Büyükbaş ve küçükbaşın yanı sıra Pet hastalarına üstün hizmet veren bir kliniği var. Dört ayaklı, kanatlı dostların her zaman yanında olmaya çalışan, dost canlısı bir hekim olarak koşturmaya devam ediyor.

Hacıveli Mah. Hacıveli Mah. İzmir Foça Karayolu No: 91/C
Bağarası, Foça / İzmir

Mikroçip Uygulaması

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Bağarası Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.