Celal Üner Hayvan Barınağı Hakkında

Geçici Köpek Bakımevi’nin de bulunduğu Örnekköy Polikliniğinde; sahipsiz köpeklerin kısırlaştırma operasyonları ile tedavileri yapılmaktadır. Yerel hayvan koruma görevlileri ile işbirliği içinde yürütülen çalışmalar çerçevesinde hayvan toplama aracımızla Örnekköy Polikliniği’ne getirilen sahipsiz köpekler, öncelikle genel sağlık taramasından geçirilerek iç-dış paraziter ilaç uygulanmaktadır. Müşahede süresi sonunda kısırlaştırma operasyonu yapılan köpeklere, kulak numaraları takılarak kuduz aşıları uygulanmakta ve operasyon yaralarının iyileşmesinden sonra sahipsiz hayvan kayıt defterine kaydedilerek, alındığı adrese tekrar bırakılmaktadır. Örnekköy Polikliniği’nde bulunan bakımevindeki köpekler, yaş, cinsiyet, tedavide olanlar, sahiplendirilecekler vb. gibi gruplara ayrılmış olarak barındırılmaktadır.

Örnekköy polikliniğimiz’de sıcak bir yuva bekleyen, aşıları tamamlanmış ve sağlık kontrollerinden geçirilmiş köpeklerimizi ziyaret ederek, sahiplenebilirsiniz.

Bakımevimiz’de yaklaşık olarak 600 köpek bulunmaktadır. Sokakta yaşama şansı bulunmayan köpekler bakımevimizde barındırılmaktadır. Barındırılan hayvanların beslenmesi amacıyla ağırlıklı olarak makarna kullanılmakta olup ayrıca stoklarımızda bulunan kuru mama ile de takviye edilmektedir. Ekip aracımızla fabrika, okul gibi kurumlardan her gün düzenli olarak yemek toplanarak bakımevimiz’de değerlendirilmektedir.

Barındırılan hayvanların sağlık taramaları, aşı ve paraziter uygulamaları ile kısırlaştırma operasyonları, Örnekköy Polikliniğimiz'de görevli veteriner hekimlerce, günlük olarak düzenli bir şekilde yapılmaktadır. Sokağa terk edilen köpeklerin sahiplenilebilecek olanları kısırlaştırılarak, aşıları tamamlanmakta ve Örnekköy Polikliniğimiz'de bulunan sahiplendirme bölümlerinde sizleri beklemektedir.

Bakımevimiz’de gönüllü olarak çalışmak isteyen hayvanseverler, Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne ulaşarak koşulları öğrenebilir ve gerekli şartları yerine getirerek, bakımevi eğitim çalışmalarımız kapsamında ilk ve ortaöğretim kurumları ile üniversitelerden gelen talepler doğrultusunda; hayvan bakımı, beslenmesi, hayvan hakları, yerel yönetimlerin görevleri vb. konularda öğrencilere, okullarında seminerler verilmektedir. Ayrıca öğrenci gruplarının Bakımevimiz’i ve hizmet birimlerimizi ziyaret ederek, hayvanlarla birebir temas etmeleri sağlanmakta, hayvan sevgisinin aşılanması yönünde uygulamalı eğitim çalışmaları yapılmaktadır. Öğrencilerin sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde hayvan hakları ve kentlilik konularında yaptıkları çalışmalara Müdürlüğümüz’ce her türlü katkı sağlanmaktadır.

Bakımevimiz’de gönüllü olarak çalışmak isteyen hayvanseverler, Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne ulaşarak, koşulları öğrenebilir ve gerekli şartları yerine getirerek, Bakımevimiz’de çalışabilirler.

Latife Hanım Mah. Ali Alp Böke Caddesi, Örnekköy
İmbatlı, Karşıyaka / İzmir

Recepcan
08 Eki 2017
Abiler ablalar nolur banada bi tane köpek gönderin söz veriyom iyi bakcam

Celal Üner Hayvan Barınağı sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Türkiye'nin Veteriner Kliniği Ağına Katıl!

Ücretsiz olarak veteriner kliniği hesabı oluşturarak klinik bilgilerini yönetebilir, online randevu alabilir, sorulara yanıt vererek bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

Hemen Başvur