Zuzu Veteriner Kliniği Hakkında

ZuzU Veteriner Kliniği’ni diğer kliniklerden ayıran en önemli özellik, Veteriner Hekimimiz Zeynep Çetin Dülekalp’in bu iş için doğmuş bir insan olmasıdır diyebiliriz. İçindeki hayvan sevgisini, onların iyiliği için kullanma isteği çocuk yaşta veteriner olma hayalini ortaya çıkarmıştır. Çocuk yaştaki bu hayallerini, üniversite yıllarına taşımış ve veteriner fakültesinde öğrenci olduğu yıllardan başlayan ve halen süregelen kendini geliştirme hırsı sayesinde mesleğinde çok uzun yollar kat etmiştir.
ZuzU hakkında şunu da söylemek gerekir ki; ZuzU Veteriner Kliniğinde öncelik evcil dostlarımızındır.

Atakent Mah. Bestekar Sadi Hoşses Sokak No:24
Denizbostanlısı, Karşıyaka / İzmir

Kapalı

Kısırlaştırma

Emre Kağan Yildirim
23 Tem 2018
Ben ve kedim memnun kalmadık, beklediğim ilgiyi göremedim.
Serpil Bozkurt
21 Tem 2017
Rahatça kapılarını çaldığımız,gönlümüz rahat canlarımızı emanet ettiğimiz, herdaim güleryüzleri ile mükemmel bir
Gökmen Bozkurt
21 Tem 2017
On numara beş yıldız
Dilara Güldal
09 Haz 2017
Başına her türlü hastalık, kaza gelen bir köpeğiniz var ise 7/24 arayabildiğiniz veteriner.. sonrasında nasıl olduğunu söylemeyi unutsanız bile arayıp durumunu merak eden ilgili yegane veterinerimiz
Fatih Gürçay
09 Haz 2017
Pixie gibi sorunlu bir köpeğiniz varsa Zeynep gibi işinin ehli bir veterinere ihtiyacınız vardır 7/24 yardım ettikleri gibi, düzgün fiyat politikalar ile her açıdan en doğru tercihi yaptığımızı kanıtladılar
Derya Durmazşen Ünalan
06 Ara 2016
Patililer için en güvenilir yer :) Zeynep hanım araştırmacı, bilgili ve çok başarılı bir hekim. Donanımlı bir klinik, 7/24 acil hizmetleri var.İki köpeğimizi de Bursa'dan özellikle onlara getiriyoruz.

Zuzu Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.