Yaşam Veteriner Kliniği Hakkında

2011 yılında kurulan, medikal donanıma sahip Yaşam Veteriner Kliniği, Kırklareli Lüleburgaz’daki gerek büyükbaş hayvan hastalıkları, gerekse evcil hayvan hastalıklarında teşhis ve tedavi hizmetlerini yürütmektedir.

Dostlarımızın her birine aynı özen ve sevgiyi gösteren veteriner kliniğimiz, Dostlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek, koruyucu hekimlik ve iyileştirici sağlık hizmetlerini veteriner tıbbın ulaştığı en üst noktada, uygun ekonomik koşullarda sizlere sunup ,sizin ve minik dostlarımızın daha uzun sağlıklı ve mutlu yaşamasını amaçlamaktadır.

Yılmaz Mah. Edirne Caddesi No:28
Lüleburgaz / Kırklareli

Kısırlaştırma
İç – Dış Parazit Tedavi & Koruma
Yatılı Bakım (Hospitalizasyon)
Yoğun Bakım Ünitesi
Tomografi
Beslenme Danışmanlığı

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Yaşam Veteriner Kliniği sizin firmanız ise kurumu sahiplenerek sayfanın yönetimini devralın.

Ekip

Erkan Çakır
1983 yılında Lüleburgazda doğdu orta ve lise öğrenimini Lüleburgazda tamamladı. 2005 yılında Fırat Üniversitesi Veteriner Fakültesini kazanarak 2010 yılında Veteriner Hekim olarak mezun oldu.Lüleburgazda bir çok büyükbaş çiftliğine danışmanlık yapmış olup, kurucusu olduğu Yaşam Veteriner Kliniğinde bu hizmetlerine devam etmektedir.
Eylem Çakır
1981 Ankara doğumlu,ilk ve orta öğrenimini Ankara Dikmen Lisesinde,Üniversite tahsilini Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesinde tamamlamıştır.2009-2011 yılları arasında Ankara da özel bir veteriner kliniğinde Veteriner Hekim olarak çalışmış,2012 yılında Yaşam Veteriner Kliniği bünyesine katılarak çalışmalarına burada devam etmektedir.