Happypets Veteriner Kliniği Hakkında

2010 yılında Happypets Veteriner Polikliniği olarak açılmıştır. 2013 yılında Tarim Bakanlığının uygulamaya soktuğu yönetmeliklere göre Happypets Veteriner Kliniği olarak çalışma hayatına devam etmektedir.

Armutalan Mah. Yunus Nadi Caddesi No:124

Cenaze ve Defin İşlemleri
Kimliklendirme
Ambulans Servisi

Kurum hakkında henüz görüş bırakılmamış.
Hayvanserverlerin daha iyi fikir edinebilmesi için kurum hakkında görüşünüzü yazın.

Ekip

Mehmet Çetinaslan
1981 Balikesir’de doğan Uzman Veteriner Hekim Mehmet Çetinaslan ilk, orta ve lise eğitimini Balıkesir'de tamamladı. 2000 yılında Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesini kazanarak üniversite hayatına başladı ve 2005 yılında aynı fakülteden mezun oldu. Öğrenci olduğu dönemde bilimsel araştırma klubünde görev yaptığı süre içerisinde "Atlarda carpal eklem hastalıklarının radyografik tanısı" isimli araştırmasını tamamladı ve stajını Türkiye Jokey Klubü Veli Efendi Hipodromu Yarış Atları hastanesinde yaptı.

2005 yılında Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Veteriner Cerrahi ABD’da yüksek lisans eğitimine kabul edildi ve 2006 yılında "Köpeklerde genel anestezi", "Kedilerde genel anestezi" isimli seminerleri verdi. 2008 yılında "Köpeklerde medetomidin-ketamin-atipamezol anestezisinin hemotolojik ve biyokimyasal parametrelere olan etkileri" isimli tez çalışmasını tamamlayıp genel cerrahi uzmanı olarak mezun oldu.

2005 yılında Kılıçpaşa At Yetiştiriciliği AŞ. de veteriner hekim olarak görev yaptıktan sonra 2006-2010 yılları arasında özel bir poliklinikte çalıştı ve 2010 yılında Uzman Veteriner Hekim Deniz Yosun SWITIJNK ile Happypets Veteriner Polikliniğini kurarak klinisyenlik hayatına devam etmektedir.

İyi derece ingilizce bilen Uzman Veteriner Hekim Mehmet Çetinaslan 3 yaşında Tambur isimli melez bir kedi sahibi.
D.Yosun Switijnk
1982 yılında Ankara’da doğan Deniz Yosun Switijnk 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Veteriner fakültesini kazandı. 5 senelik eğitimi süresince vahşi hayvanları koruma ve rehabilitasyon kulubü (VAŞAK) ve bilimsel araştırma kulübünde aktif olarak rol aldı. Bilimsel araştırma klubünde görev yaptığı süre içerisinde "Farklı anestezik kombinasyonlarda pulseoksimetre verilerinin değerlendirilmesi" isimli araştırmasını yaptıı. Aynı konuda seminerini verdi. Yine bu süre içerisinde National Renderers Association tarafından düzenlenen program kapsamında "Yurt dışında üretilen kedi-köpek mamalarında rendering" isimli seminerini verdi.

Stajını Hollanda’nın Leeuwarden şehrindeki küçük hayvan hastanesinde yaptı ve 2005 yılında mezun oldu. 6 ay boyunca Hollanda'da farklı kliniklerde çalıştıktan sonra Marmaris’e yerleşti ve Marmaris’te kedi barınağında veteriner hekim olarak görev yaptı. 2010 yılında Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Veteriner Doğum ve Jinekoloji Ana Bilim Dalında Yüksek Lisans eğitimine kabul edildi. Aynı sene içerisinde "Köpeklerde kızgınlığın uyarılması" ve "Evcil kedilerde acyline’in ovulasyona, folliküler gelişime ve gebelik corpus luteumuna olan etkisi" isimli seminerlerini verdi. 2010-2011 yıllarında "Evcil kedilerde bazı gebelik parametrelerinin ultrasonografik ölçüm değerleri ile reel ölçüm değerleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi" isimli tez çalışmasını tamamlayıp doğum ve jinekoloji uzmanı olarak mezun oldu.

2006-2010 yılları arasında özel bir poliklinikte çalıştıktan sonra 2010 yılında Uzm. Vet. Hekim Mehmet ÇETİNASLAN ile Happypets Veteriner Polikliniğini kurarak klinisyenlik hayatına devam etmektedir. İyi derece ingilizce ve orta derecede flemenkçe bilen Deniz Yosun Switijnk 6 yaşında Eya isimli bir köpek sahibi.
Fulya Yegin
1990 yılında Balıkesir’de doğan Fulya YEGİN ilk, orta ve lise eğitimini Marmaris’te tamamladı. Girne Amerikan Üniversitesinde ingilizce eğitimini tamamladıktan sonra turizm alanında iş hayatına atıldı. Hayvanlara olan sevgisi, Fulya YEGİN’i 2012 yılında Happypets Veteriner Polikliniği ile buluşturdu.